З 8 по 12 лютого 2016 року у Молочанському професійному аграрному ліцеї проводився тиждень математики. У підготовці, разом із викладачем, приймала участь ініціативна група учнів, які проявляють інтерес до точних наук. Приблизно за 2 тижні до початку, був складений план заходів, при цьому враховувалися як зацікавленість учнів, так і їхні вікові та психологічні особливості розвитку.
![](/DSC_0045.jpg)
При плануванні предметного тижня були запропоновані оригінальні ідеї, продумано проведення та оформлення заходів. Будь-який учень міг знайти собі діло по силам та інтересам.
![](/DSC_0082.jpg)
План проведення тижня математики
Понеділок
8 лютого
|
Конкурс на кращу стіннівку.
Тема: Математичні відкриття, які змінили світ.
|
Приймають участь всі групи
|
Вівторок
9 лютого
|
Гра „Математична мозаїка ” серед команд учнів І курсу
|
Від кожної групи (97,10КП,21Е) приймають участь по 3 учні
|
Середа
10 лютого
|
Гра «ЩО ДЕ КОЛИ?» для учнів ІІІ курсу
|
Участь приймають:
Шимонівський Олексій
Іванюк Олександр
Метлов Андрій
Колесник Тарас
Чулков Олександр
Карпенко Дмитро
Куцокінь Альона
Дранік Євген
|
Четвер
11 лютого
|
Конкурс презентацій та рефератів на тему: «Геометрія української вишиванки»
|
Приймають участь всі групи
|
П'ятниця
12 лютого
|
Виставка паперових моделей геометричних тіл (правильні, напівправильні, опуклі, неопуклі або зірчасті многогранники)
|
Приймають участь всі групи
(від кожної групи хоча б 1 експонат )
|
Окрім цього, протягом тижня у групах проводилися різноманітні вікторини, учні розгадували ребуси і кросворди, розв’язували логічні задачі тощо.
![](/DSC_0062.jpg)
Переможці:
Конкурс на кращу стіннівку
|
група 8КП – Порохня Тетяна, Селюніна Аліна.
|
Гра „Математична мозаїка ” серед команд учнів І курсу
|
команда групи 21-Е «Грип»
|
Гра «ЩО ДЕ КОЛИ?» для учнів ІІІ курсу
|
збірна команда груп 20-Е та 12-С «Формула успіху»
|
Виставка паперових моделей геометричних тіл
|
20-Е – Мєтлов Андрій
|
Конкурс презентацій на тему: «Геометрія української вишиванки»
|
21-Е – Носань Сергій
|
![](/DSC_0090.jpg) Підводячи підсумки, можна зазначити, що мета була досягнута і прогнозований результат справдився. Учні з цікавістю приймали участь у всіх заходах, були присутні емоційні переживання, радість перемоги, задоволення собою та іншими, завдяки цьому підвищилась самостійна пізнавальна діяльність учнів та творчий підхід до виконання завдань.
|